پنچرگیری سیار ارومیه | پنچرگیری در محل و تعویض لاستیک 24 ساعته!

پنچرگیری سیار  ارومیه یکی از دیگر خدمات امداد خودرو ارومیه است که بصورت شبانه روزی در هر نقطه از شهر ارومیه و حومه ارائه میشود. تیم پنچرگیری سیار امداد خودرو ارومیه، بصورت کاملا مجهز در هر جای شهر حضور دارند.

سرعت در خدمات رسانی و کیفیت و همچنین قیمت مناسب در پنچرگیری سیار از ویژگی های بارز خدمات ما می باشد. چهت درخواست پنچرگیری سیار میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.

برای دریافت خدمات پنچرگیری سیار در ارومیه، کافی است با شماره زیر تماس بگیرید

تلفن اضطراری : 09142007905
پنچرگیری سیار ارومیه

ارسال اکیپ متخصص به همراه تمامی تجهیزات لازم پنچرگیری

قیمت پنچرگیری و خدمات لاستیک در محل ارومیه

ما سعی می کنیم همواره منصفانه ترین قیمت را برای خدمات پنچرگیری سیار ارومیه در نظر بگیریم.

تعرفه های خدمات امداد خودرو ارومیه

ما همیشه منصفانه ترین قیمت ها را به مشتریان عزیز ارائه می کنیم
  • پنچرگیری - 150 هزار تومان
  • تعویض زاپاس خودرو - 100 هزار تومان
  • تنظیم باد چرخ ها - 80 هزار تومان
  • تعویض لنت ترمز - 200 هزار تومان
  • تعویض بلبرینگ چرخ - 300 هزار تومان

شماره پنچرگیری سیار ارومیه

برای درخواست پنچرگیری سیار ارومیه و خدمات لاستیک خودرو در محل، کافی است با شماره های 09149417905 و 09142007905تماس بگیرید تا در همه نقاط ارومیه و حومه و در اسرع وقت، خدمات دریافت کنید.

آپاراتی سیار در ارومیه

آپاراتی سیار از جمله خدماتی است که برای هر راه و جاده ای لازم و حیاتی است. در صورتی که خودرویی دچار پنچری شود و نتواند به مسیر خود ادامه دهد، در این صورت است که آپاراتی سیار میتواند راه چاره و کمکی باشد تا بتوان مشکل را حل کرد.

تیم امداد خودرو ارومیه با داشتن تیم مجرب و مجهز برای آپارتی سیار، آماده خدمت رسانی برای تمامی خودروهای سواری می باشد. در صورت نیاز با شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

پنچرگیری ماشین درب منزل

در خیلی از مواقع شاهد بوده ایم که، خودروی مشتریان به وسیله خود راننده وارد پارکینگ منزل شده و بدون هیچگونه ایرادی در جای خود پارک کرده است. پس از گذشت زمانی اندک یا کمی بیشتر یا فاصله شبی تا صبح که راننده برای خروج به اتومبیل رسیده شاهد خوابیدن لاستیک بر روی زمین شده است. در این حالت خدمات سریع ما به صورت پنچرگیری سیار، برای عیب یابی و رفع نواقص سریع تایر صرفا در پارکینگ منزل یا محل کار با تمامی تجهیزات کامل مقدور میباشد. پنچرگیری درب منزل، به صورت کاملا تخصصی توسط تیم متخصص ما انجام می شود.

تعویض لاستیک در محل شبانه روزی

تعویض لاستیک در محل به صورت شبانه روزی یکی از مهمترین خدماتی است که تیم امداد خودرو ارومیه برای ارتقاء و افزایش بهینه و کیفیت سطح خدمات خود در صدر لیست خدماتش قرار داده است. لذا لازم به ذکر است در این راستا پنچرگیری سیار و تعویض لاستیک در محل و کلیه امور تایر به صورت شبانه روزی می باشد. در محل منتخب شما و در هر نقطه از شهر ارومیه و حومه و در 24 ساعت شبانه روز انجام میپذیرد.

مکانیک سیار ارومیه

در صورتی که خودرو شما نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد، تیم مکانیک سیار ارومیه با اکیپ و تجهیزات کامل در محل مورد نظر شما حاضر شده و تمامی خدمات تخصصی خودرو را به شما ارائه خواهند کرد. حتی در صورتی که موتور یا گیربکس خودرو شما نیاز به تعمیر در محل داشته باشد و یا وقت کافی برای رفتن به مکانیک را ندارید، می توانید از  این خدمات استفاده کنید. برای مشاهده تعرفه ها، به صفحه مکانیک سیار ارومیه مراجعه کنید.

مناطق تحت پوشش خدمات لاستیک خودرو در محل ارومیه

ما معمولا تمامی مناطق شهر ارومیه و حومه را اعم از شمال شهر، جنوب شهر، مرکز شهر و مناطق حاشیه ای ارومیه را تحت پوشش قرار می دهیم.حتی اگر اتومبیل شما خارج از  شهر دچار مشکل شده و یا نیاز به سرویس دارد، ما آمادگی خدمات رسانی به شما را در اسرع وقت داریم.

به چه نوع خودروهایی سرویس دهی می کنیم؟

ما به تمامی خودروهای تولید داخل، خارجی و خودروهای چینی و مونتاژی، خدمات ارائه می کنیم. انواع برندها و مدل هایی که پوشش می دهیم شامل موارد زیر می باشد:

۱- ماشین های داخلی:  پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، پژو پارس ، سمند ، رانا ، دنا و دناپلاس ،ال ۹۰ ، رنو کپچر ، سوزوکی ، سورن ، پژو ۲۰۰۸ ، پژو ۳۰۱ ، اچ سی کراس ، پزو ۴۰۷ ، هایما ، پژو ۵۰۸ ،سایپا 111، سایپا 131، سایپا 141،تیبا،تیبا 2،سایپا 151،آریو،آریو تاکسی،CS35 ، سراتو، ساینا، کوییک، کوییک-آر، شاهین، زانتیا، ریو، برلیانس H220 ، برلیانس H230   ، نیومورانو، مگان، پارس تندر ،تندر 90، برلیانس H330، ساندرو، ساندرو استپ وی ، برلیانس کراس ، تیانا، کولئوس، نیو پیکاپ، ماکسیما، قشقایی، رونیز، ریچ

2- انواع ماشین های خارجی:  چری، MVM، هیوندا، کیا، پروتون، جک، هاوال ،نیسان ،تویوتا ، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا، هیوندای ورنا، آوانته ،i10 ، i20، i30، i40، اکسنت، النترا، کوپه، سونوتا ، ولستر، آزرا ،جنسیس سدان، سنتنیال، توسان، سانتافه،وراکروز،

نظرات و سوالات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *